utorak, lipnja 17, 2008

Još malo o kavi

Osamnaestogodišnje španjolsko istraživanje, provedeno u SAD-u na 120 tisuća ljudi, pokazalo je da je kava zdrav napitak, posebno za žene. Dvije, tri šalice kave dnevno ne samo da nisu nimalo štetile zdravlju, već su zapravo pokazale da babci koji piju dvije i više šalica kave dnevno imaju 25 posto manje srčanih bolesti od onih koji je ne piju. Mitovi padaju i mi svakog dana sve zdravije a da se nismo makle sa stolca.

Broj komentara: 47:

Anonimno kaže...

Ovo je odlična vijest za Kvantu i novinare kavoljupce koji rade duuugo u noć. :)

Anonimno kaže...

Ma velim ti ja, slijediš lijepo intuiciju i ideš za srcem, a znanost, iako naokolo, na kraju isto pronađe put... Samo, tko bi nju ćekao, ne bi se naživio. Nadam se da VI ne čita ovaj blog. Ma, neeee..., to joj to sigurno ne bi rekla, bio bi to prevelik udarac za nju. A sretna i ona što te ima :)

Praktična žena kaže...

@eva: Kava je nužna za preživljavanje u svakom redakcijskom mlinu. Da nema kave ne bi novine izlazile!
@ena: Naravno da ne zna! VI je kao što znaš za donošenje zakona ili barem Rezolucije UN o zabrani blogova (od Vladivostoka na zapad do Anchoragea). Pušači na doživotnu, a oni teži pred streljački vod. Nego brine me, oko alkohola mi je malo labava.;))

Anonimno kaže...

Kao što @Eva dobro zna, naš aparat Rudi zapravo je omiljeni član redakcije, više se zabrinemo kad je on na bolovanju nego neki kolege. Zapravo me čudi da mu Blijedi već nije uvalio da uređuje kakav prilog, on je barem stalno na poslu...
Budući da VI ne žmiri na alkohol zbog osobnih sklonosti, to je ili naslijeđe patrijarhalnog odgoja ili je popušila neke doktorske floskule jer, koliko znam, oni su redom ispičuture, pogotovo u noćnoj šihti (da si samo vidla onog koji je mene bio navalio porađati dok ga babica nije nježno udaljila...)
OK, počinje ili-ili, čujemo se kad prebijem Allons enfants na mrtvo ime (čuj, postajem li isključiva ili je EPP na HTV-u postao potpuno nepodnošljiv? pa tko uopće plaća taj šrot od reklama, ove uz nogač sve od reda ne neprofesionalno nego pacerski napravljene, šiša ih već i TV Montenergo... jeza)

Anonimno kaže...

Nema bolje do policijske kave. A kad smo već kod nogometa, ja tipujem na Rumunje. Zaslužili su prolaz. Forza /Allez Romanie! I nadam se da vam ne smetam sa svojim blebetanjem.

Praktična žena kaže...

@eva: Ma kakvi blebetanje, tako nas dvije ćaskamo po cijelu večer dok se ne umorimo. Dapače, lijepo te je čut. Policijska kava je, vjerujem, dobra ali nekako je baš nemam želju probati.Po mojoj procjeni Nizozemci će pregazit sve pred sobom, a ni Portugezi nisu loši. I vražje Nijemce ne treba baš odbacit, žilavi su.
@ena: Ako sad ne srede Francuze, neće nikad! Evo, što sam rekla, penal!

Anonimno kaže...

Baš čitam kako jedan Guardianov dopisnik iz SAD-a Bilića naziva fašistom, a turski igrač Nihat kaže kako je Češla puno bolja momčad od Hrvatske. Sad se još pojavio i hodajući leš Ašner i kud ćeš boljeg p.r.-a od toga. Uglavnom, Nizozemci su najveći faforiti (kako kažu naši gastarbajteri),a ni Espana nije daleko.

Praktična žena kaže...

@eva: Guardianovog dopisnika tata radio sigurno za KGB a i on bi ali ne plaćaju više ko nekad. Osim toga Bilić nije fašist on je, citiram ga, nacionalsocijalist. Španjolci stvarno nisu loši ali oni su ko ovi naši: ovisi na koju nogu ustanu.

Praktična žena kaže...

@ena: Eto ti ballerini, ni krivi ni dužni 2:0! Trc-mrc i eto nji u finalu. Sad opet mogu bit, porca miseria, favoriti.

Anonimno kaže...

Sorry, malo kasnim, bila kod susjeda na palačinkama, prva liga. Molim te, Eli, biraj riječi kad govoriš o policijskoj kavi, naš Rudi zna samo takvu kuvat, hoćeš da načuje da smo ga tračale pa da nas ostavi na suhom? Osjetljiv je ko vrag!
Je, @Evita, vidim da nam se Ašner surfa uz repku sve u šesnaest, pas mater fašističku, a eno se Drivo tek DANAS, nakon Dylana, uzeo prat od Thompsona, došlo mu valjda iz gospodske guzice u kamenu glavu kako sav taj faš izgleda prostojnom svijetu i kakva mu govna malja po državi... Al nešto mu kasno, sad mu već svaka treća klinka fašistoidna (i njezin brat također).

Anonimno kaže...

A za Digiće, pa šta se čudiš, to je tako uvijek bilo i bit će. Catenaccio, catenaccio, pa trc - polufinale (minimum). A vidim, i Zdemkini prolaze bez po frke...
Sve u svemu, svi se naši proguraše :)))

Praktična žena kaže...

Kad čujemo onu pivsku ..."ljubio do boli..." gađam šlapom televiziju. A i Zajeca bih da mi je pri ruci pa ko ga je učio govorit. Najgore je što on za razliku od Mr. Fantastičnog i kuži a ne zna objasnit. Francuzima je krajnje vrijeme da pomlade momčad iz bivših kolonija. Baš sam čitala onaj putopis iz Maroka i tamo u nekoj vukojebini bez struje, vode i ijednog pismenog svi znaju za Šukera. Ludi za nogometom. A Šukura im valjda bilo lako i zapamtit.

Anonimno kaže...

Slažem se za Ašnera, ali Lustig je za vrijeme intervjua rekao zanimljivu stvar. Naime, riječ je o 95-godišnjem starcu s jednom nogom u grobu i mislim da bi bilo glupo da ga malo puno prekasno procesuiraju. A Talijani kao Talijani. Uvijek se provuku, ali polufinale (ako) im je limit. Palačinke. Mmmmmm...
Ne znam kako vama, ali meni se čini da Biliću nisu sve na broju. Totalno se čudno ponaša. S tim frajerom nije sve u redu.

Anonimno kaže...

@eva: pa znaš da Bilić ima hrpu tikova i tešku govornu manu, ali je uz golemi trud i vježbu sve to uspio svladati. Ipak, kad god je pod pritiskom ili jako sretan, ponešto od toga uvijek probije. NADAM se da je to to, da nije i na što navučen...

Praktična žena kaže...

@eva: pa sad ni Artuković baš nije bio mlad kad su mu sudili. Mislim da bi Ašner trebao život skončat iza rešetaka ako je počinio zločine. A što se tiče Bilića taj je prefrigan: kao fol nije mu do para a lani je od Saveza digao 500.000 eura. Osim toga udarilo mu u glavu. Ako ispadnu naši u sljedećeoj rundi on će se dobro uhljebit u Engleskoj ili Škotskoj.
Njegov patriotizam ima cijenu.

Anonimno kaže...

Ma znam ja za njegovu govornu manu iliti mucanje, ali frajer je weird. A još je bahat i neotesan. Žene su navodno lude za njim. Ne shvaćam, ali dobro. Talijančići idu na Španjolce.

Anonimno kaže...

Da ga nije izručilo, Artuković bi se bio sam predao Jugi na onakvu zatvorsku hranu i njegu. Pa ono bilo doživotno uzdržavanje uz 24-satnu medicinsku skrb. I sestra još plakala kad je umro.
Čini se da se Ašner raspitao, pa pokušava i on krepat na tuđoj brizi, baš danas veli da bi volio da mu se sudi u Hrvatskoj. Bogami, ali samo tako da se bolnica na Svetošimunskoj unaprijed proglasi nenadležnom, pa fino Lepoglava... Može glumit u kaznioničkoj trupi, a k doktoru... pa, kad dođe na red u varaždinskoj bolnici. Bajbok naime polako ostaje bez liječnika (mala plaća, nizak ugled) pa 'pitomci' čekaju na red u OB Varaždin, a liste čekanja, zna se, o-ho-ho...

Anonimno kaže...

@eva: žene lude za parama i moći, pa čovjek je... slinav, *ebi ga!

Praktična žena kaže...

E baš mi ih je žao: naročito onih silovatelja, ubojica žena i djece, pljačkaša banaka...zamisli sad se oni moraju gurat u redu s običnom rajom. Pazi sad imaju i zdravstveno. I baš se čudim doktorima da ne hrle radit u zatvorskim ambulantama. Ma doć će im skoro onaj kardiokirurg iz Rijeke s cijelom ekipom.

Praktična žena kaže...

@ena@eva: nije slinav, nego da prostite, žvalav. I da im je svima (i mom bratu također) puštao Thompsona prije utakmice. Baš me zanima kaj Donadoni pušta Buffonu i društvu. Ili Nijemac svojima. Lili Marlen?

Anonimno kaže...

Ne, zakaj? Pa oni bar mogu puštat Duceove i Hicine solo partije, ne moraju ni posezat u muziku...
Ajd, idem gledat Zdemke Nizozemke i bit malo s Carem. Noć, puce...

Praktična žena kaže...

@ena@eva: 'noć, sweet dreams

Anonimno kaže...

Buon giorno e arrivederci. No, prije večeri - jedno carsko pisamce za Vas, Madam :)

Praktična žena kaže...

Buon giorno, principessa! znaš da meni moj tehnički crv ne da mira. Pa sam danas ušla u onu malu elektrosvaštaru preko puta pumpe kod placa i kupila jednu žnoru (25 kuna). Mali s psorijazom mi je rekao da moram skinut neki programčić s neta i ja sam to sve zbavila, program na free trial jasno, i sad lijepo skidam Fabrizia s kazetofona u komp. Jedini je problem da, dok se to presnimava, ne mogu ništa drugo radit na kompjutoru. Ali imat ću najzad Fabrizia na CD-u!

Anonimno kaže...

To 'š mi dat! Prijavljujem friška izdanja na policama Carske knjižnice. Back for you between halftimes.

Anonimno kaže...

After midnight?

Praktična žena kaže...

Jesi vidjela baćuške kako su sredili Švede?

Anonimno kaže...

Ajme, posta! Jebote, kad se sve to ispodogađalo? E, da me sad kolega (hmmm, je li...) nije obavijestio, ja nikada ne bih saznala što se, i zašto, zbiva u svijetu. Zanimljivo...
A za koju je to ciljnu publiku? Rvacku dijasporu u Ognjenoj zemlji? Ne mrešverovat.
Pa, kruh nam otima! :)))

Anonimno kaže...

Ruska deca prva liga! Najmlađa momčad na EP-u. Ne znaju ni riječi himne, ali svima se suze u okicama. A zakaj je Hiddink otvarao i zatvarao usta na rusku himnu, to definitivno ne zna ni Robert Browning! Idem pitat Cara, možda on ima kakvu teoriju... Ovaj moj gornji klom ne cifat ni u ludilu. Zvali me Mala i Mali, htjeli otkomat :))) Rekoh, ljudi moji, kaj vam je, pa vi ste profesionalci... ne bi bilo fer.

Praktična žena kaže...

A jest i meni sve promaklo. Tako ti je to kad vještice gledaju nogomet a oni koji bi ga po onom kromozomu manjka trebali gledat, čitaju novine. Rusi su odlični, dobro da su upali s Nizozemcima.

Praktična žena kaže...

Hiddink dobio monopol na gradnju nogometnih stadiona direktno od imperatora a s obzirom na to koju lovu ubire nije mu bilo teško platit instruktora da ga poduči otpjevat tih par kitica na ruskom. Moš zamislit kako mu je život težak u Moskvi. Al da ih je dobro pripremio,je. Ako prođe Nizozemce postat će predsjednik Dume.

Praktična žena kaže...

Gledam na bg tv suđenje Šešelju. Pa to je čista smijurija. Svjedoči neki cigo iz sela Svrake, taj sam sebe jadan ne razumije što priča, jedanput kaže je to je taj džip, drugi put je on je vozio takav džip ali to nije taj, a francuski suci čupaju kosu, jedna stara sutkinja ima još samo tri dlake na glavi. Šešelj im čita poruke koje je maloprije dobio od Mladića i Karadžića. Suci ga pitaju da gdje su ta dvojica, a on kaže pa nađite si ih sami. Cigo ispočetka govorio za neke tipove da ih pozna a onda mu do*izdilo pa sad za svakog kaže "Ja ne znam tko je taj".

Anonimno kaže...

Ne bi me čudilo. Volodja raspoređuje figure po PS-u vrhunskog marketinga, nije pacer ko Carlin muž... Vidje li, molim te, rusko zapišavanje Zuericha, odlična vijest... Da rasmrđivač s mirisom limuna! To mogu samo Helvećani, šteta što više nema Asterixa i Obelixa da to iskomentiraju. Skokni na pivo da otračamo taj dezodorans :)

Anonimno kaže...

Za Vojicu duplo pivo, čekam tamo!

Praktična žena kaže...

K vragu i to mi je promaklo! Jel ima negdje za kupit? Treba mi za ove moje napušene i njihove pse

Anonimno kaže...

Ima li pilota u avionu?

Anonimno kaže...

Ma, ak i nema uopće nikoga u avionu, još bolje, jer moram masno, surovo opsovati: marketinško smeće uspjelo sjebati Feral, jbimpsmaterrtrr promidžbenu, SADA treba izaći na jebenu ulicu i porazbijati sve izloge Todorićima i svim psima koji nas posjeduju!!!
Ovako će i nas.

Anonimno kaže...

Sve OK, nadam se. Daj glasa od sebe da se ne brinem....

Praktična žena kaže...

Sve O.K. samo mi je gužva po kući ko 15.8. na autobusnom kolodvoru. Javit ću se predvečer jer opet moram ići van obavljat neke birokratske poslove :)

Praktična žena kaže...

Feralovci su napisali dobar oproštajni tekst, kaže MI, ja ga još nisam stigla pročitat. Naravno, prešo ih holding. Mislim da su oni pogrešno procijenili da imaju posla s ljudima od riječi. Trebali su otić s "Novim listom", čak možda i sa Styrijom. Ne vjerujem da bi se oni petljali u koncepciju. Ne petljaju se ni u 24. Ali možda se još netko nađe da povuče s obzirom na njihov ugled

Anonimno kaže...

Ajd, fala bogu, već sam mislila zvat i uznemirit MI :)
Ma uzet će Styria Feral, nije luda da ne uzme, bila bi to kulturna sramota da se zgasi, zna to i Drivo.
Moram i ja u grad, na Autobusni, čujemo se navečer...

Praktična žena kaže...

Styria je već uzela oanj nesretni poslovni. Sumnjam da će se htjet upetljat jer holding ima neki predugovor, ali ja vjerujem da će se stvar na kraju ipak riješiti. Strašna je sprarina ovdje i puca mi glava. Susjeda mi od ranog jutra plače u kuhinji, a mi je tješimo. Poslije došo i susjed plakat s njom i psovat onako usput, a junior samo sjedi sav se stiso i šuti. Znaš već, tri kulje, ode godina. A kako su svi eksplozivni, našli MI-a kao vrhovni autoritet da on prosudi što im je činiti. Bila s VI na kavi a ona pak puna kojekakvih grozomornih bolesničkih priča (nitko koga ti ili ja znamo). Onda doktorica odlučila otić s onim ekologom u Istru za vikend pa mi moramo ostat do ponedjeljka jer ekolog još nije za pokazivanje. Fala vragu za utakmicu od deračine će se valjda svi malo smirit.

Anonimno kaže...

Ma, baš rekoh Stupnju, trebalo bi izać na cestu ko onda za Stojedinicu, živa je prilika, smijenilo pol policije. Riješit će se znam, a znam i to da Feral više nije ono što je bio, al svejedno... Javnost jednostavno mora dić glavu (i mućnut glavom) prije nego što desetak todorića stavi cijelu zemlju u džep. Premda, jest da ima ponešto džepni format :)
A šta se ti ne možeš umaknut cijeloj toj ujdurmi, stradat će ti živci? Žao mi što mali gubi godinu, no ako već vijećate o tome, uključite i njega. Neka prizna da je zasro, ali i nek sudjeluje u donošenju odluka (čak i o konsekvencijama, kojih mora biti). Pa napravite realni deal - tu ti upadaš - i dogovorite način provedbe i kontrolne mehanizme. Jer, provedba mora biti JAKO dosljedna.
Ajd, idem mlatit Turke, pa se čujemo...

Praktična žena kaže...

Bojim se da tu cesta neće pomoći. Svi su letargični a ovaj nogomet im dođe ko opijum. Nešto je HND dao večeras no tu su pare u pitanju. Mislim da je slatki otkanto i DrIvo jer, kaže deep throat, da je vikao na na telefon: treba ih ugasit, tko ih...i sve u tom stilu.
Pokušat ću pomoć kad se svi malo smire. Sad su svi troje u knock downu.

Anonimno kaže...

Pa slatki si sad može dopustit da otkanta i Drivo etc. napokon, todorići akumulirali veću moć od zakonodavca i izvršne vlasti. Ne trema ti ni deep throat da vidiš da smo u deep shit. A naravno, opijumski učinak loptanja i thompsonovštine je neupitan, odigru prvobitni alumulant igru kako treba... Samo, treba počet dizat buku, jer nema cijela ta EU-NATO-SAD priča samo će zacementirat situaciju i još joj dat političko pokriće... Jednostavno, treba urlat ko što sad u EU urlaju zbog hrane i benze. Zapravo, još glasnije. Krajnji čas za jebeni građanski neposluh...
Ajd, evo dugo poluvrijeme, a neš tekme, nemreš više ni u sportu uživat, sve gledaš tko je na dylanu a tko na thompsonu, a tko se pravi da je na dylanu a zapravo je na ceci :)))

Praktična žena kaže...

Jest: u to ime kad budeš u prilici ispuni mi jednu muzičku želju: ja ne mogu ili ne znam skidat s tuba na blog a mislim da bi uz sve ovo jako pasao Tom Waits "Time".
Nisam još stigla ništa komentirat, sad sam u poluvremenu samo Prvom nešto stigla napisat a već vidim susjedu dolje pred kućom, sigurno će opet doć na analizu situacije

Praktična žena kaže...

Napravila bajpas s jednom starom pjesmom iz rokovnika 1975. Nemrem vjerovat da sam ih uopće ikad pisala. Čak se ni ne sjećam da sam ih pisala, samo prepoznam po neki stih. Što bi reko Robert Browning...