subota, lipnja 14, 2008

Jutro

There just are some mornings worth getting up and making a cup of coffee, that's all

Paul Blackburn: Good Morning, Love

Broj komentara: 28:

Anonimno kaže...

Povrh modrog trabakula, pod zastavom
gomila krupnih, žutih pomorandža
ljulja se usred otkinute grane.

More je od kreča i sapunice,
a začarane lađe s narandžama nosile su
sanduke teške od bisera.
Jer to je cijela sreća: svega jedna pomorandža. (...)

(Tin Ujević: Pozdravi majske grane)

Praktična žena kaže...

E pa kad smo već kod citata
Robert Browning o svojoj knjizi:
When I wrote that only God and Robert Browning knew what it meant. Now only God knows

Anonimno kaže...

Dobar, stari, viktorijanski cinizam. Ali, umro je nujan u Mlecima. Tipično :)

Praktična žena kaže...

Nego jesi štogod čula kako je prošao Dylan? nisam danas stigla pregledat vijesti. A ni Prvog nema da nam kaže nešto iz prve ruke. Možda još spava u vreći negdje pokraj varaždinskog stadiona

Anonimno kaže...

Bilo, kažu, odlično. Trudio se oko artikulacije, pošteno odradio, ali se nije obratio publici ni jednom riječju. Grijalicama zagrijavali scenu da se ne smrzne. Dakle, profesionalno na visini, pomalo prohladno. Ne. Bolje da nisam išla. Onaj Dylan live 75. zvuči nekako strastvenije.

Anonimno kaže...

OK, gospojo, kasno je, a moram sutra vozit do otoka. Javim se čim dođem. 'noć... :)

Praktična žena kaže...

'Noć i sretan put:) Drive slowly, drive safely

Anonimno kaže...

Stigoh. Trava do koljena, chempresi do neba, posvuda mirishe shkrobot. Pitaj Piu za njihov naziv, jer ovi moji imaju rapsko ime za svaku travku (shkrobot, tal. giesolmina).
Kvachica nema, javljam se s kante. Chujemo se poslije, javi kad stignesh doma.

Praktična žena kaže...

I mi stigli iz Samobora s peke. Dok smo sve razvezli i sad odmah uključili utakmicu a ja se spremam proć nekakva dva tekstića. Naravno da je trava ogromna kiša je temeljito zalila, sad ćeš imat vrtnih radova dok sve središ. Neka dobro je to za živce a pogotovo kad čovjek cijelo vrijeme sjedi za kantom. Gelsomino je inače jasmim, možda neka vrsta jasmina. Moram pitat Piu kako oni to zovu

Anonimno kaže...

Moze bit da je neki minijaturni divlji jasmin jer mirise do Boga.
Situacija krajnje slozena: modem laptopa 'not in function', konzilij se sastaje sutra u gradu. Ne bude li pomoci (inst. CD-i ostali doma), dva tjedna se mozemo cut samo ovdje, ne mogu blogati cak ni od Cara, jer se s ove stare kante ne mogu prijaviti. U Kvantu mogu, ali traje satima i to na dial up!!!
Veeeliki problem br. 2: otvorena i Lukina kuca, ali u njoj samo Luka (86) i pas. Ujna pobjegla u ZG i odande place jer pas krepava. Treba ga odnijeti na uspavljivanje, ali oni to ne zele uciniti. Pas pati uzasno. Luka sa starim Glumicicem otiso u grad na janjetinu i ostavio psa samog. Boze dragi, imaju zajedno skoro 200 godina sve troje, a ni dana odgovornosti u cijelom tom stazu.
Sve to saznala od Jadre i lokalnog Hice, koji se 'ne zele mijesati', ali su me s pricom docekali na pragu. Zasad cekam da se Luka vrati pa da mu ocitam bukvicu i odvezem ga s psom veterinaru, ali cu, naravno, onda ja biti kriva za smrt blazenog Shao Lina IV. Katastrofa...
Citam i komam Cara. Che nova?

Anonimno kaže...

back online at five past midnight...

Praktična žena kaže...

To s psima je uvijek dramatično. Stvarno se mora umiješati netko treći jer gazde nisu u stanju eutanazirati nesretnu živinu. I naš Neron je na izmaku. Ne može se jadan osovit na noge. Ovamo malo sunce, malo zima. Ma viđe cirkusa s Turcima i Česima! Meni je tamo u Istri isto sranje s onim mojim VIP-om i žicom. Sve usporeno do neba, a nekad se ne da ni otvorit. Pa odmaraj se malo i od kante. Šetaj, čitaj, spavaj.

Anonimno kaže...

Forget it, Kiddo. Mama je online. Očito, nije se još rodio taj modem koji bi meni sređivao život! Provaljen načisto, tra-la-la..
Uh, pas... isti slučaj, nemre na noge... Vidjet ću sutra, stari je još u gradu, a tak kasno nemrem ni ići tamo...
All in all, we're back in bussines :) E, sad ću se odmarati od bloga kako ja hoću, a ne kako makina hoće... Da parafraziram Dragčeta: Ja s mašinama ne PREgovaram! Ipak smo nas dvije njegovi đaci, ne... ...samo u ovoj eri :)

Praktična žena kaže...

Vidim slova i brojke na svom mjestu. Da tehnika...draga NASA ako imate neki problem slobodno se javite. Cijena povoljna, brzina zajamčena...E&E

Anonimno kaže...

Jooo, da se hoće javit i uvalit neku lovu, možda im trebaju savjetnici za južnoslavenske ježike i ćirilicu.
Javila se Eva s izvještajem - Dylan u punoj formi, Šerifa unajmljena i kod njih - generalkom jako zadovoljni.
Ja odlučila spavati na katu, nije tako hladno da se ne bi moglo, a bolje se čuje more. Mjesec krvav ispod crnih oblaka, a ono čudo od biljke miriš li miriše. Al ću sanjati... :)
CIFAJ prethodno nešto mi upalo u oko prije Eve :)))

Praktična žena kaže...

Joj da znaš što će te omamit ozon, spavat ćeš ko beba! A ujutro ftičeki samo cvrkuću.Idem gledat seriju a ti prestani trošit impulse! Sastanak sutra u ponoć na Vještičjem vrhu. Metla obavezna

Anonimno kaže...

OK let's call it a day. Sutra u ponoć, metla nabrušena :) 'noć...

Praktična žena kaže...

'Noć i tebi puna zvijezda i mjesečine

Anonimno kaže...

Odgledala... Baš mi je drago za Klasnića, fali bubreg, al ne fali srce :) Sad će se valjda bolje prodati. Ovo sve preko Turaka vodi opet na Švabe (ak u međuvremenu ne nadrapamo ko Čehi).
Nažalost, odslušala i emisiju poslije tekme, taj užas s publikom u studiju, pa otkad to cajke drmaju po HRT-u? Otkad ne gledam večernji program, kvaliteta opala min. 50 posto, a ovi navijači pušteni u program histerično vrište... Kaj se Sutliću pomračilo, pa to je javna TV!

Praktična žena kaže...

ma kakava javna TV, to je seoski vašar, ne da se gledat. A onog Štimca ću išamarat ko Vuica ako ga ikad sretnem, pa taj ne zna ni jednu riječ osim "fantastično". Sve mu fantastično, fantastičan potez, fantastična obrana, fantastičan pas...mama mu fantastična! Joj izmuči me danas susjeda s juniorom i njegovim jedinicama. Ne zna se još oće li past ili na popravni, susjed poludio, susjeda plače sutra mora u školu a on rekao razrednici da će se ispisat da mijenja školu. Pa sad dolaze na smjenu susjeda, junior, pa opet susjeda. Jedva sam ih u ponoć sve uspjela otpremit. a napušeni imaju tulum i zidovi se tresu od tehna

Anonimno kaže...

Ludnica, kak se samo uspiješ upetljati u sav taj jazz (osim techna, to je neizbježno kao kuga, tu se nemre ništ). Ajd, svrati do cara na pivce za živce :)

Praktična žena kaže...

Ma MI se zabavlja nagovarajući je da proba iskamčit neku dvojku od razrednice a ja je uvjeravam da juniora treba pustit da padne razred ako se sam ne iskobelja iz tih kulja. Jer ima još za odgovarat ali digo ruke od učenja. Ma ne bi on meni tako ševrdao da ga ja imam pod kontrolom s pubertetom ili bez

Praktična žena kaže...

Pukla veza? Nigdje nikoga. Ni onaj Prvi se ne javlja. Jel' otišao za Dylanovom karavanom ili ga uhapsilo zbog prekoračenja generacijskog limita? Nema veze, ja ću samo zalit cvijeće pa idem.

Anonimno kaže...

Ne, veza šljaka, ali nikoga na njoj. A, eto, idem i ja...

Anonimno kaže...

Pročitala Sivca, Mora i kumpaniju. Prva liga. Da mi je bilo vidit onu voluskaru s rogovima od 70 cm!!!

Praktična žena kaže...

A jesi vidjela dijalekta! Čovječe, takav miks triju jezika (znaš kad je u pitanju kuhani jezik, ali samo kuhani, onda ga zovu zajik). Gombam se danas sa stanarima, sreća da nas je malo, dogovaramo se za sanaciju dimnjaka. I naravno uvijek imaš jednog koji je protiv makar ostao bez grijanja i tople vode, i jednog koji nikako ne kuži ono što je svima jasno. Jel pada kiša?

Anonimno kaže...

E, *ebo kućni savjet, ni to nije nikad funkcioniralo, pa i neće. Onaj jedan neće platit svoj dio i opet će dobit sve, kao i očično...
Dijalekt sjajan, a bogme dobar i intervju. Nema kiše, al vise oblaci i jugo mi sjelo na zatiljak, sve me kosti bole :)
Eno, javio mi se Prvi Stupanj, ponešto nepoznatim tonom, ne znam je l' to iz mene ili iz njega čudno odzvanja. Ili je to south wind blues...

Praktična žena kaže...

Nisam primijetila ton samo nešto raznježenosti. Ili mi je i to posljedica slabe vizualizacije. Kakve kosti? Nema toga kod nas. Ček da stavim novi bypass